ДОСЛІДЖЕННЯ


РЕАЛІЗОВАНІ ПРОЄКТИ:

– жовтень-грудень 2023 р. – дослідження “Знання, ставлення та практика” щодо ситуації з міжнародним гуманітарним правом в Україні” для міжнародної гуманітарної організації “Женевський заклик”.
– жовтень-листопад 2023 р. – дослідження “Оцінка бренду JustSchool”.
– липень 2023 р. – соціологічне дослідження “Оцінка якості сервісу ресторану “Реберня”.
– квітень-червень 2023 р. – моніторинг надання гуманітарної допомоги постраждалим районам Київської області для Catholic Relief Services (CRS).
– травень 2023 р. – дослідження “Майбутнє української робочої сили”
– жовтень-грудень 2022 р. – опитування «Настрої українських біженців» (Польща) для «Делойт».
– жовтень 2022 р. – соціологічне опитування «Новорічний шопінг українців під час війни» для «Делойт» в Україні (Deloitte Ukraine)
– cерпень 2022 р. – соціологічне опитування “Суспільно-політична та соціально-економічна ситуація у місті Київ”.
– травень 2022 р. – дослідження “Повоєнне відновлення економіки України”
– cерпень-листопад 2021 р. – всеукраїнське опитування «Народний моніторинг» на замовлення «Старлайт Діджитал».
– 20 серпня – 5 вересня 2021 р. – всеукраїнське соціологічне дослідження ставлення власників земельних паїв до відкриття ринку землі (1058 респондентів для анкетного інтерв’ю, 6 фокус-групових інтерв’ю, 8 глибинних індивідуальних інтерв’ю) в рамках спільного з “Економічною правдою” проекту “Ринок землі в Україні” за підтримки Фонду Конрада Аденауера в Україні та некомерційної організації “Atlas Network”.
– 14-26 серпня 2021 р. – опитування населення м. Івано-Франківськ щодо якості роботи інтернет-провайдерів на замовлення Uteam (індекс підтримки споживача – NPS).
– 24 червня – 4 липня 2021 р. – соціологічне опитування “Український фронтир: виклики для Слобожанщини” серед населення Сумської та Харківської областей (1003 респондента для анкетних інтерв’ю)
– квітень 2021 р. соціологічне опитування «Визначення особливостей вибору вершкового масла споживачами в Україні»
– 22 лютого – 3 березня 2021 р. соціологічне опитування “Сприйняття НАТО на Донбасі та Півдні України” (1113 респондентів)
– липень-грудень 2020 р. дослідження “Наслідки епідемії COVID-19 та карантинних заходів для провідних секторів економіки України” у співпраці з «Економічною правдою» за підтримки Представництва Фонду Конрада Аденауера в Україні.
– жовтень-листопад 2020 р. – соціологічне опитування “Український фронтир: виклики для Таврії” серед населення Запорізької та Херсонської областей (1000 респондентів для анкетних інтерв’ю, 12 респондентів для індивідуальних глибинних інтерв’ю).
– 23-27 вересня 2020 р. опитування населення м. Івано-Франківськ щодо якості роботи інтернет-провайдерів на замовлення Uteam (індекс підтримки споживача – NPS).
– 20-27 вересня 2020 р. – соціологічне опитування «Визначення рівня відомості знаку «EVA» та особливостей його сприйняття споживачами в Україні» на замовлення ТОВ “РУШ”.
8-12 червня 2020 р. фокус-групове дослідження в рамках проекту «Комунікація європейської інтеграції на Донбасі: виклики та потенціал для суспільного єднання» для громадської організації “Нова Європа”.
– 3-5 червня 2020 р. фокус-групове дослідження щодо суспільно-політичної ситуації в Україні та м. Київ напередодні місцевих виборів у жовтні 2020 р.
– травень 2020 р. онлайн-опитування “Купівля та доставка ліків і медпрепаратів онлайн”; маркетингове дослідження “Аналіз ринку лікарських препаратів україни. сегмент онлайн-продажів”; індивідуальні глибинні інтерв’ю з представниками фармацевтичної галузі.
– квітень-травень 2020 р. – онлайн-опитування з оцінки якості навчального процесу в рамках реалізації благодійної просвітницької програми: проект “Smart-J”.
– 20-25 березня 2020 р. – онлайн опитування бізнесу м. Києва “Наслідки заходів уряду з подолання епідемії коронавірусу” у співпраці з “Центром розвитку міст” та “Економічною правдою” (вибірка – 933 респонденти).
– 21 лютого – 2 березня 2020 р. – кількісне дослідження “Житлові уподобання студентів, які мешкають самостійно в м. Київ” для StudentMarketing-BONARD.
– 15-22 лютого 2020 р. – соціологічне дослідження “Електоральні настрої населення м. Київ  – рейтинги кандидатів у мери” (вибірка – 1000 респондентів). 
– січень-лютий 2020 року – фокус-групове дослідження “Гендерне бюджетування в Україні” для Проекту “ГОБ”.
– 20 листопада – 4 грудня 2019 р. – всеукраїнське соціологічне дослідження для відстеження змін у ставленні громадськості щодо підтримки НАТО і державної політики у сфері євроатлантичної інтеграції на замовлення Державного комітету телебачення і радіомовлення України (вибірка – 2035 респондентів).
– 15-30 листопада 2019 р. – соціологічне дослідження на предмет проведення соціальних заходів та акцій на замовлення АТ “Фармак”.
– серпень 2019 р. – фокус-групи з мешканцями підконтрольних територій Донецької та Луганської областей для з’ясування їх ставлення до вирішення конфлікту та європейської інтеграції на замовлення центру “Нова Європа”.
– 1-5 липня 2019 р. – всеукраїнське соціологічне опитування “Електоральні настрої громадян” (вибірка – 2100 респондентів).
– червень-жовтень 2019 р. – соціологічне дослідження (анкетне опитування та експертні фокус-групи) в рамках проекту «Паспорт безпеки України 2019: регіональний та національний виміри» в Миколаївській, Волинській, Сумській, Чернівецькій, Донецькій та Луганскій областях (вибірка – 1058 респондентів).
– квітень-травень 2019 р. – кількісне та якісне соціологічне дослідження (анкетне опитування, глибинні інтерв’ю, групові фокусовані інтерв’ю у вигляді тематичних круглих столів) в рамках проекту «Український фронтир: виклики для Закарпаття та Причорномор’я» в районних центрах Закарпатської (міста Мукачево, Берегове, Хуст), Миколаївської (міста Первомайськ, Южноукраїнськ, Очаків) та Одеської (міста Подільськ, Білгород-Дністровський, Болград) областей.
– 7-22 березня 2019 р. – соціологічне опитування «Визначення рівня відомості знаку «ІЛЛЯШЕВ ТА ПАРТНЕРИ» та особливостей його сприйняття споживачами в Україні» на замовлення ТОВ “Юридична фірма “Ілляшев та Партнери”.
– 1-8 грудня 2018 р. – соціологічне опитування “Ставлення до проекту по роздільному збору побутових відходів у м. Вишгород” на замовлення компанії “УКРПЕК”.
– 1-12 жовтня 2018 р. – друга хвиля всеукраїнського соціологічного дослідження “3D-профілі учасників президентських виборів-2019” на замовлення громадського аналітичного центру «Практика влади» (вибірка – 2100 респондентів).
– травень-жовтень 2018 р. – кількісне і якісне соціологічне дослідження “Паспорт безпеки України: національний та регіональний вимір” в шести регіонах України (Одеса, Рівне, Чернігів, Кропивницький, Сєвєродонецьк, Запоріжжя).
– 25 травня – 5 червня 2018 р. – всеукраїнське соціологічне опитування «Політичне лідерство: якими українці бачать потенційних учасників президентських передвиборчих перегонів» на замовлення громадського аналітичного центру «Практика влади» (вибірка – 2100 респондентів).
– лютий-квітень 2018 р. – маркетингове дослідження ринку на замовлення компанії “Венето” в м. Київ.
– грудень 2017 р. – якісне соціологічне дослідження “Аналіз уподобань покупців нерухомості на первинному ринку в м. Київ” на замовлення ЖК “Рибальський.”
– жовтень-грудень 2017 р. – кількісне і якісне соціологічне дослідження “Паспорт безпеки України: національний та регіональний вимір” в шести регіонах України (Вінниця, Ужгород, Краматорськ, Дніпро, Харків, Херсон).
– вересень-грудень 2017 р. – якісні соціологічні дослідження на тему “Інформаційні переваги читачів інтернет-ЗМІ України” – фокус-групових інтерв’ю на замовлення видання “Обозреватель”.
– січень-лютий 2017 р. – опитування експертной думки в Донецькій та Луганській областях з питань європейської інтеграції України.
– листопад-грудень 2015 р. – соціологічне опитування “Суспільна думка щодо політичної ситуації в м. Київ та Київській області”.
– січень 2015 р. – соціологічне опитування “Ставлення населення до перспективи видобутку нетрадиційного газу в Донецькій області”.
– травень 2014 р. – дослідження екологічної ситуації в м Донецьк на замовлення компанії “Метінвест”.
– грудень 2013 – січень 2014 р. – фокус-групове дослідження “Ми і наше підприємство” в морському торговому порту “Південний” на замовлення холдингу “Портінвест”.
– грудень 2013 р. – соціологічне дослідження в м. Южному Одеської області на замовлення холдингу “Портінвест”.
– грудень 2013 р. – соціологічне дослідження суспільно-політичних настроїв у Донецькій області.
– жовтень 2013 р. – фокус-групове дослідження “Ми і наше підприємство” на замовлення ЗАТ Стивідорна компанія «Авліта» і АТ «Морський індустріальний комплекс» (м. Севастополь).
– жовтень 2013 р. – соціологічне опитування в Нахімовському районі м. Севастополь “Думка населення Північної сторони Севастополя з актуальних соціально-економічних питань” на замовлення холдингу “Портінвест”, що входить до групи “СКМ”.
– жовтень 2013 р. – соціологічне дослідження у м. Покровськ Донецької області (вибірка – 500 респондентів).
– вересень 2013 р. – соціологічне дослідження в Приморському районі м. Маріуполь (соціально-економічні проблеми мешканців, перспективи розвитку Маріупольського порту) на замовлення холдингу “Портінвест”, що входить до групи “СКМ” (вибірка – 700 респондентів).
– липень-серпень 2013 р. – соціологічне дослідження «Ставлення населення до розвідки, розробки і видобутку нетрадиційного газу в Донецькій області (на прикладі територій поблизу планованих розвідувальних майданчиків компанії “Шелл”)» на замовлення компанії «Шелл» в Україні.
– червень 2013 р. – соціологічне опитування суспільно-політичних настроїв у м. Горлівка, м. Слов’янськ та Слов’янському районі Донецької області (вибірка – 1500 респондентів).