За результатами соціологічного дослідження “Центру прикладних досліджень” 25 вересня 2019 року рішенням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України торговельна марка «Ілляшев та Партнери» визнана добре відомою на території України. В даний час в Україні такий статус має лише близько 200 торговельних марок.
Компанія “Центр прикладних досліджень” виконує анкетні опитування для визнання торгівельного знаку добре відомим в Україні згідно вимог «Порядку визнання знака добре відомим в Україні Апеляційною палатою Державної служби інтелектуальної власності України» (затверджений Наказом Міністерства освіти і науки України № 228 від 15.04.2005 р.).
Дослідження проводилося з 7 по 22 березня 2019 року. Досліджувана цільова аудиторія – мешканці міст України з населенням понад 500 тис. осіб віком старше 18 років (Київ, Харків, Дніпро, Одеса, Львів та Запоріжжя).
Збір первинної соціологічної інформації для вирішення завдань дослідження був виконаний методом особистого інтерв’ю «віч-на-віч» (face- to-face).
У дослідженні була застосована трирівнева вибірка із стихійним відбором на останньому етапі. Загальний розрахунковий обсяг вибірки – 1523 одиниці. Теоретична статистична похибка репрезентативності частки ознаки з довірчою ймовірністю 0,95 не перевищує 2,4%.
За результатами соціального опитування “Центру прикладних досліджень” була отримана інформація, що знак «Ілляшев та Партнери» відомий 74,8% респондентів, при цьому 86,3% з них знають, що цей знак використовується відносно юридичних послуг.