Політична кампанія в Facebook та Instagram (політичний SMM)

Політичне просування в Facebook та Instagram (політичний SMM, смм) в останні роки перетворилося на  важливу складову діяльності штабів українських політичних партій, депутатів Верховної Ради та ОТГ.

Фейсбук є ресурсом отримання інформації високого рівня довіри (думка друзів, однодумців, особисто скомпонована новинна стрічка). Фейсбук ідеально підходить для політичного орієнтування аудиторії без чітко визначених політичних поглядів.

Соціальна мережа Facebook дозволяє проводити таргетовані рекламні кампанії, спрямовані саме на певну аудиторію в залежності від демографічних, географічних критеріїв, а також особистісних характеристик.

Аудиторія мережі Фейсбук – SMM просування в Facebook та Instagram

Станом на 1 лютого 2022 року кількість Фейсбук-користувачів в Україні складала 22 млн. осіб (за даними самої мережі, яка оцінює кількість активних користувачів Facebook та Instagram в місяць). З них – 13 млн. – жінки, і 9 млн. – чоловіки.

  • Київ – 3 млн.
  • Одеса – 1,1 млн.
  • Харків – 1 млн.
  • Дніпро – 810 тис.
  • Львів – 780 тис.
  • Кривий Ріг – 400 тис.
  • Вінниця – 320 тис.
  • Миколаїв – 280 тис.
  • Полтава – 270 тис.
  • Черкаси – 220 тис.

Послуги “Центру прикладних досліджень” по веденню політичної кампанії в Фейсбук (Facebook) та Інстаграм (Instagram)

  1. Аналіз і сегментація Фейсбук-аудиторії на певній території, створення профілів виборців (збір інформації про демографію, інтереси, матеріальний статус, політичні уподобання, канали комунікації, мотивацію для голосування) потенційних виборців для таргетування меседжів.
  2. Написання і підготовка меседжів для сегментованих аудиторій.
  3. Створення мережі коментаторів і розповсюджувачів інформації про кандидата і політичної сили.
  4. Створення каналів комунікації з сегментованою аудиторією (Facebook-таргетування, e-mail розсилка, повідомлення в месенджерах, поширення відео-контенту).
  5. Збір масиву інформації про користувачів для наповнення системи big data на певній території, визначення та робота з активістами.
  6. Створення і використання бази мобільних телефонів та електронних адрес потенційних виборців і прив’язаних до них акаунтів в Фейсбук, Вайбер і інших месенджерів.
  7. Ведення кампанії в соціальних мережах для мобілізації, агітації або демотивації (потенційний електорат політичної сили-опонента) виборців, які не визначилися.
  8. Просування сторінки в Facebook в різних містах України (м. Київ, м. Вінниця, м. Одеса, м. Ужгород, м. Івано-Франківськ, м. Львів, м. Луцьк, м. Чернігів, м. Кропивницький, м. Дніпро, м. Харків, м. Херсон, м. Черкаси, м. Маріуполь та інші).

Результати, які можна досягти при використанні Фейсбук (Facebook) та Інстаграм (Instagram) для політичних кампаній

Охоплення сегментованої за визначеними профілями аудиторії на певному окрузі складе 30-50% від потенційних виборців. Така кампанія підвищить впізнаваність кандидата і партії в інтернеті, приверне потенційних прихильників, збільшить кількість підписників сторінки кандидата, створить позитивний імідж.

7-10% від цієї аудиторії – здійснять дію в Фейсбук (лайк, шер, коментарі) та Інстаграмі. Дані цих людей потім стануть основою для розширеної рекламної кампанії на основі big-data (look-a-like аудиторій).

За результами місячної компанії визначаються прихильники кандидата і партії, на яких потім ведеться кампанія з ретаргатінгу для отримання голосів на виборах.

Цільові аудиторії в мережі Фейсбук (Facebook) та Інстаграм (Instagram) для політичних кампаній

Фейсбук дозволяє максимально точно визначити мотивацію необхідної аудиторії, враховуючи переваги і інтереси, які визначають проблеми і питання, які її цікавлять. Таким чином, можна виділити конкретні групи для таргетированной реклами, які враховують особистісні особливості, мотиви поведінки, життєві цінності, поведінкові установки і навіть віросповідання.