Маркетингові дослідження ринку

Маркетингове дослідження ринку – це галузевий огляд, який дає відповіді, що можуть задати на ринку його учасники. Вони включають вивчення його поточного стану, прогнозування кон’юнктури, визначення показників збуту продукції, поведінку споживачів та конкурентів тощо.

Ми готові надати Вам актуальну, систематизовану і якісно проанализізовану інформацію щодо Вашого сегмента ринку або іншого напрямку діяльності, яке для Вас представляє інтерес:

  • дослідження ринків і ринкових сегментів в Україні;
  • аналіз ризиків, цін і ємності ринків;
  • підготовка базової аналітики;
  • підготовка поглибленої аналітики та маркетингових досліджень;
  • інформаційна та юридична підтримка.

Галузевий паспорт ринку

Паспорт ринку є оглядом ринкової галузі. Він містить статистичні дані, аналітичну, описову частини і прогнози розвитку ринку.

Структура паспорта ринку:

  1. Основні показники ринку, розрахунок ємності ринку.
  2. Виробництво.
  3. Зовнішня торгівля, динаміка обсягів імпорту та експорту.
  4. Структура і сегментація споживання.
  5. Динаміка цін.
  6. Основні оператори ринку.
  7. Висновки і прогнозні показники розвитку ринку.