«Делойт» в Україні (Deloitte Ukraine) провів дослідження «Новорічний шопінг українців під час війни», для якого “Центр прикладних досліджень” опитав українців в межах репрезентативної вибірки 1008 респондентів. Метод збору даних – онлайн-опитування шляхом самозаповнення анкети респондентами. Вибірка представляє населення України за статтю, віком, розміром населеного пункту та видом зайнятості. Опитування також було проведено серед українців, які виїхали закордон після 24 лютого 2022 р.
61% респондентів планує новорічні та різдвяні покупки, хоча й купуватиме менше товарів, аніж у 2021 році (52% респондентів зазначили, що витратять менше аніж минулого року).
49% респондентів планують витратити на покупки суму в розмірі 1-5 тисяч гривень. Лише 6% налаштовані витратити суму більше 10 тисяч гривень.
61% респондентів зазначили, що планують витратити на допомогу Україні під час війни, з них 86% – на допомогу ЗСУ.
Детальні результаті дослідження дивіться в презентації на сайті «Делойт» в Україні (Deloitte Ukraine)